| Auteur |
| Wouter |
| Doorgewinterde F1 prof! |

|
 |
| Geregistreerd op: 29-6-2006 |
| Berichten: 383 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Wo Mei 05, 2010 10:43 am |
|
|
Hallo beste vrienden van Formule1Wereld,
op deze bevrijdingsdag moet ik helaas met een teleurstellende mededeling komen. Na ruim 4 jaar neem ik namelijk afscheid van Formule1Wereld. Om wille van mijn eigen sport- en professionele carrière, zijn mijn werkzaamheden voor F1W steeds meer in het gedrang gekomen de afgelopen maanden (dat hebben jullie in de nieuwsvoorziening ook wel gemerkt) en helaas is nu dan ook de tijd gekomen om beslissingen te nemen en in dit geval afscheid te nemen.
Ik maak sinds begin 2006 deel uit van de redactie van F1W en heb in al die jaren met erg veel liefde, inzet en vooral ook plezier aan de site gewerkt. We hebben samen enkele bijzondere F1-seizoenen meegemaakt en verslag op locatie gedaan van geweldige evenementen zoals Bavaria City Racing, de Champ Cars in Nederland, de A1GP en de Superleague Formula in België. Helaas komt aan alles een einde en dus ook mijn tijd bij F1W, waar ik zoals gezegd met erg veel plezier heb gewerkt.
Ik wilde van deze gelegenheid nog even gebruik maken om de vaste bezoekers van de site en het forum - jullie weten wie jullie zijn - te bedanken voor hun steun, hun bezoeken aan de website natuurlijk en de levendige discussies op ons forum. Ik heb dit altijd met veel plezier gevolgd. Jullie dus ook enorm bedankt voor jullie bijdrage aan Formule1Wereld.
Het waren 4 geweldige jaren waarin ik erg veel heb geleerd en meegemaakt en wellicht dat we elkaar nog eens tegenkomen in "het wereldje". Bedankt en tot ziens!
groet, Wouter |
|
| Naar boven |
|
| frankypankyV8 |

|
 |
| Geregistreerd op: 17-7-2005 |
| Berichten: 2190 |
| Woonplaats: Rotterdam |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Wo Mei 05, 2010 4:00 pm |
|
|
He,
Wat jammer nu! Het zal geen makkelijke keuze voor je geweest zijn!!!
Hopelijk kun je nog contact houden met F1W!
Wens je het allerbeste voor de toekomst...  |
|
| Naar boven |
|
| Wouter |

|
 |
| Geregistreerd op: 29-6-2006 |
| Berichten: 383 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Wo Mei 05, 2010 8:00 pm |
|
|
Nee, het was zeker geen makkelijke keuze.
Maar op een gegeven moment moeten er natuurlijk keuzes worden gemaakt en dat heeft in dit geval helaas in het nadeel van F1W uitgepakt. |
|
| Naar boven |
|
| Gerard |

|
 |
| Geregistreerd op: 24-4-2005 |
| Berichten: 2359 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Do Mei 06, 2010 12:40 pm |
|
|
Jeetje Wouter, dat is inderdaad geen goed nieuws voor ons!
Heel veel geluk en wijsheid in de toekomst en wie weet komen we elkaar elders op het "world wide web" nog eens tegen?
Bedankt voor je mooie posts op zowel de site als op het forum,
we zullen je missen!! _________________ Het is jammer,maar dit forum wordt niet meer gebruikt.  |
|
| Naar boven |
|
| Button_90 |

|
 |
| Geregistreerd op: 24-11-2005 |
| Berichten: 690 |
| Woonplaats: Aalsmeer |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Za Mei 15, 2010 11:45 pm |
|
|
Ik lees dit nu pas
Maar succes met wat je gaat doen Wouter! Je was een klasbak! Wat je deed, deed je goed... Ik wil je bedanken voor de vele uren die ik verspilt heb... Wat had ik allemaal kunnen doen als ik niet steeds weer effe naar f1wereld toe ging...
Poeh, wat had mijn leven er dan anders uit gezien!
Het ga je goed! _________________ De regenkoning! |
|
| Naar boven |
|