| Auteur |
| Gerard |
| Doorgewinterde F1 prof! |

|
 |
| Geregistreerd op: 24-4-2005 |
| Berichten: 2359 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Ma Mei 03, 2010 1:15 pm |
|
|
Heeft iemand toevallig gisteren nog naar Autosport op Eurosport gekeken?
Dit weekend werden de F2 en WTCC verreden op het circuit van Marrakech in Marocco
Wat een blamage zeg!!
Echt meer dan de helft van beide races (F2 en WTCC) werd achter de safetycar afgelegd!
En waarom? Die Maroccanen zijn meer dan amateuristisch!
Er lag olie op de baan, staat er zo'n marshall met een emmer grid (de emmer ging niet open ), staat die knakker met de hand dat asvalt te ' bepoederen'
Ze hadden gewoon 6 rondjes nodig voordat een auto van de baan gesleept was, er waren gèèn 'escape routes', de sleepauto moest dus tegen het verkeer in het hele circuit af om de pits in te gaan Ga zo maar even door!
Daar moet Bernie Eikelesteen nou eens wat aan doen!!!  _________________ Het is jammer,maar dit forum wordt niet meer gebruikt.  |
|
| Naar boven |
|
| frankypankyV8 |

|
 |
| Geregistreerd op: 17-7-2005 |
| Berichten: 2190 |
| Woonplaats: Rotterdam |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Ma Mei 03, 2010 2:40 pm |
|
|
| Gerard schreef: | Heeft iemand toevallig gisteren nog naar Autosport op Eurosport gekeken?
Dit weekend werden de F2 en WTCC verreden op het circuit van Marrakech in Marocco
Wat een blamage zeg!!
Echt meer dan de helft van beide races (F2 en WTCC) werd achter de safetycar afgelegd!
En waarom? Die Maroccanen zijn meer dan amateuristisch!
Er lag olie op de baan, staat er zo'n marshall met een emmer grid (de emmer ging niet open ), staat die knakker met de hand dat asvalt te ' bepoederen'
Ze hadden gewoon 6 rondjes nodig voordat een auto van de baan gesleept was, er waren gèèn 'escape routes', de sleepauto moest dus tegen het verkeer in het hele circuit af om de pits in te gaan Ga zo maar even door!
Daar moet Bernie Eikelesteen nou eens wat aan doen!!!  |
Ik weet niet of 'de Marokkanen' per se verantwoordelijk zijn voor gang van zaken rond het WTCC gebeuren...
Vorig jaar was er niet zo veel aan de hand, geloof ik.
Dat er geen escape-routes waren, is de verantwoordelijkheid van het WTCC-organisatie. die hebben het lay-out van het circuit of uitgedacht en/of goed gekeurd...
Maar ja, het was wel chaos, idd. Een mooi leermoment voor zowel Marokko als de WTCC. Bovendien vergeet je dat Marokko verder geen autosportcultuur kent en dus de ervaring mist. |
|
| Naar boven |
|
| Gerard |

|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Ma Mei 03, 2010 3:33 pm |
|
|
Het zag er (vond ik) erg amateuristisch uit zoals er 'opgeruimd' werd en belachelijk lang achter de SC gereden werd
Dat moet toch veel sneller opgelost worden!?!
Voor mij als TV kijker was het al een iritant geheel, laat staan voor de mensen die kaarten hebben gekocht om een moie race te zien!
Nu zijn er in de 2de race anderhalf van de 13 te rijden ronden geraced!!
En dit alles onder het toeziend oog van meneer Todt en Ecclestone  _________________ Het is jammer,maar dit forum wordt niet meer gebruikt.  |
|
| Naar boven |
|
| j-2fast4u |

|
 |
| Geregistreerd op: 28-9-2007 |
| Berichten: 879 |
| Woonplaats: Amsterdam |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Ma Mei 03, 2010 8:32 pm |
|
|
Zo he die vlieger in de Formule 2 was echt wel vet Voor de rest heb ik niet veel gezien dit weekend... _________________
"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
25-29 Augustus Spa Francorchamps 2010! |
|
| Naar boven |
|
| frankypankyV8 |

|
 |
| Geregistreerd op: 17-7-2005 |
| Berichten: 2190 |
| Woonplaats: Rotterdam |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Di Mei 04, 2010 3:44 pm |
|
|
| j-2fast4u schreef: | Zo he die vlieger in de Formule 2 was echt wel vet Voor de rest heb ik niet veel gezien dit weekend... |
Check deze dan!!!!
Je gaat schrikken, hahahaha!
http://www.youtube.com/watch?v=ptmg3Q0sqWI |
|
| Naar boven |
|
| Gerard |

|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Di Mei 04, 2010 8:27 pm |
|
|
OMG!! Zo ziet het er nog heftiger uit dan toen ik het Zondag zag!!  _________________ Het is jammer,maar dit forum wordt niet meer gebruikt.  |
|
| Naar boven |
|