| Auteur |
| j-2fast4u |
| Doorgewinterde F1 prof! |

|
 |
| Geregistreerd op: 28-9-2007 |
| Berichten: 879 |
| Woonplaats: Amsterdam |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Ma Apr 19, 2010 12:37 pm |
|
|
5 en 6 juni is er een demo van Vettel op Zandvoort. Dus bij deze iedereen gewaarschuwd. Op vertoon van Red Bull verpakking kan je gratis naar binnen, ook altijd handig. Hopelijk wordt het een beetje mooi weer
| Quote: | Gratis toegang
Toegang tot de RTL GP Masters of Formula 3 is gratis op vertoon van een Red Bull actie verpakking, vanaf 1 mei te verkrijgen in alle verkoopkanalen. De actie verpakking geeft gratis toegang voor 2 personen. |
| Naar boven |
|
| Gerard |

|
 |
| Geregistreerd op: 24-4-2005 |
| Berichten: 2359 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Ma Apr 19, 2010 5:20 pm |
|
|
Daar ga ik wel even kijken denk ik...
ALtijd leuk zo'n dagje Zandvoort!!  _________________ Het is jammer,maar dit forum wordt niet meer gebruikt.  |
|
| Naar boven |
|
| Button_90 |

|
 |
| Geregistreerd op: 24-11-2005 |
| Berichten: 690 |
| Woonplaats: Aalsmeer |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Za Mei 15, 2010 11:40 pm |
|
|
Ik heb twee kaartjes liggen... Iemand misschien interesse? Ik heb namelijk die dag een bedrijfsuitje  _________________ De regenkoning! |
|
| Naar boven |
|
| Gerard |

|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Zo Mei 16, 2010 9:31 pm |
|
|
| Button_90 schreef: | Ik heb twee kaartjes liggen... Iemand misschien interesse? Ik heb namelijk die dag een bedrijfsuitje  |
Je kunt er gratis heen met een Red Bull verpakking, dus die ga ik even aanschaffen
Je hebt toch niet betaald voor die kaartjes he? _________________ Het is jammer,maar dit forum wordt niet meer gebruikt.  |
|
| Naar boven |
|
| Button_90 |

|
 |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Zo Mei 16, 2010 9:33 pm |
|
|
| Gerard schreef: | | Button_90 schreef: | Ik heb twee kaartjes liggen... Iemand misschien interesse? Ik heb namelijk die dag een bedrijfsuitje  |
Je kunt er gratis heen met een Red Bull verpakking, dus die ga ik even aanschaffen
Je hebt toch niet betaald voor die kaartjes he? |
Nee hoor Ik heb er niet voor betaald... Ik kreeg ze via mijn broertje zijn werk. Bespaar die REd-Bull actie verpakking dan Gerard. Als jij je adres PM't dan stuur ik ze op naar je... _________________ De regenkoning! |
|
| Naar boven |
|
| Gerard |

|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Ma Mei 17, 2010 12:36 pm |
|
|
| Button_90 schreef: | | Gerard schreef: | | Button_90 schreef: | Ik heb twee kaartjes liggen... Iemand misschien interesse? Ik heb namelijk die dag een bedrijfsuitje  |
Nee hoor Ik heb er niet voor betaald... Ik kreeg ze via mijn broertje zijn werk. Bespaar die REd-Bull actie verpakking dan Gerard. Als jij je adres PM't dan stuur ik ze op naar je... |
@ Button_90
PB is gestuurd
Alvast onwijs bedankt voor de kaartjes!!!
Het wordt gewaardeerd, ook namens mijn dochter, die nu voor het eerst LIVE een F1 bolide gaat zien,horen en voelen hahaha
 _________________ Het is jammer,maar dit forum wordt niet meer gebruikt.  |
|
| Naar boven |
|
| j-2fast4u |

|
 |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Ma Mei 17, 2010 3:02 pm |
|
|
Net ff voor 7 euro ofzo bij het tankstation gehaald... Het blijft toch niet mijn ding die energiedrankjes Je krijgt toegang voor 2 personen bij aantonen van de kartonnen verpakking aan de kassa.
@ Gerard, waarom ga je dan niet met haar naar Hockenheim of Spa?? Dan zie je tenminste een auto op de limiet rijden, dat klinkt nog mooier  _________________
"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
25-29 Augustus Spa Francorchamps 2010! |
|
| Naar boven |
|
| Gerard |

|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Ma Mei 17, 2010 3:07 pm |
|
|
| j-2fast4u schreef: | Net ff voor 7 euro ofzo bij het tankstation gehaald... Het blijft toch niet mijn ding die energiedrankjes Je krijgt toegang voor 2 personen bij aantonen van de kartonnen verpakking aan de kassa.
@ Gerard, waarom ga je dan niet met haar naar Hockenheim of Spa?? Dan zie je tenminste een auto op de limiet rijden, dat klinkt nog mooier  |
@j-2fast4u
1: Ik mag geen Red Bull of welke NRG drank dan ook ivm gezondheids issues... dus die rotzooi zou ik door de plee hebben gespoeld
Daarom ben ik ook zo blij met mijn mede forum bezoeker Button_90
2: Het kind is 9, ik ben blij zijn als ze een dagje Zandvoort volhoud ! Dit wordt een soort test  _________________ Het is jammer,maar dit forum wordt niet meer gebruikt.  |
|
| Naar boven |
|
| j-2fast4u |

|
 |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Ma Mei 17, 2010 3:34 pm |
|
|
Gehehe oke Wel 50 % korting heb je bij een GP dan.
Vergeet de oordoppen niet!!! En vergeet ze wel "per ongeluk" voor jezelf  _________________
"Racing is Life, Everything Else is Just Waiting"
25-29 Augustus Spa Francorchamps 2010! |
|
| Naar boven |
|
| Gerard |

|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Ma Mei 17, 2010 6:38 pm |
|
|
Check!! Oordoppen neem ik mee van mijn werk, en ikzelf sta met mijn lippen tegen het hek aan!! _________________ Het is jammer,maar dit forum wordt niet meer gebruikt.  |
|
| Naar boven |
|
| Button_90 |

|
 |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Di Mei 18, 2010 7:28 pm |
|
|
Ga ze morgen op de post doen voor je! Ik vind het vervelend dat ikzelf niet kan... Had er graag bij willen zijn! Maja, de efteling is ook leuk met al mijn collegaatjes!  _________________ De regenkoning! |
|
| Naar boven |
|
| Gerard |

|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Di Mei 18, 2010 8:17 pm |
|
|
| Button_90 schreef: | Ga ze morgen op de post doen voor je! Ik vind het vervelend dat ikzelf niet kan... Had er graag bij willen zijn! Maja, de efteling is ook leuk met al mijn collegaatjes!  |
THNX!!!  _________________ Het is jammer,maar dit forum wordt niet meer gebruikt.  |
|
| Naar boven |
|
| frankypankyV8 |

|
 |
| Geregistreerd op: 17-7-2005 |
| Berichten: 2190 |
| Woonplaats: Rotterdam |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Do Mei 20, 2010 5:02 pm |
|
|
| Button_90 schreef: | | Gerard schreef: | | Button_90 schreef: | Ik heb twee kaartjes liggen... Iemand misschien interesse? Ik heb namelijk die dag een bedrijfsuitje  |
Nee hoor Ik heb er niet voor betaald... Ik kreeg ze via mijn broertje zijn werk. Bespaar die REd-Bull actie verpakking dan Gerard. Als jij je adres PM't dan stuur ik ze op naar je... |
Zo!
Da's heel vriendelijk van je!
Goed zo! En sterkte met je bedrijfsuitje...Dacht dat dat allemaal was afgeschaft, vanwege "de crisis en zooooo"!
In mijn bedrijf wel. Maar gelukkig staat de TV er nog, voor de diensten op zondag...  |
|
| Naar boven |
|
| Button_90 |

|
 |
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Vr Mei 21, 2010 7:34 pm |
|
|
We moeten natuurlijk wel zelf betalen... Maar ach... Het wordt vast gezellig! _________________ De regenkoning! |
|
| Naar boven |
|
| Gerard |

|
 |
|
|
|
 |
|
 |
 |
|
|
Geplaatst: Zo Mei 23, 2010 5:11 pm |
|
|
Nou, ik wacht met smart de kaartjes af!!  _________________ Het is jammer,maar dit forum wordt niet meer gebruikt.  |
|
| Naar boven |
|